Bongo B 851/1

Nowy produkt

Projekt MMC 887 L - Przed przebudową

Skala 1/100 i 1/75

Więcej szczegółów

Więcej informacji

Statki, zbudowane według projektu MMC 887 L z zastosowaniem najnowszych ekonomicznych rozwiązań eksploatacyjnych, spełniają najwyższe wymagania i standardy światowe. Statki przeznaczone do obsługi przemysłu offshore, służą do transportu płuczki, ładunków sypkich oraz innych produktów, takich jak metanol a także ładunków na pokładzie roboczym o powierzchni 1050 m2.
Jednostki pełnią funkcje: zaopatrzeniowe, obsługi platform wiertniczych i kotwic, gaszenia pożarów i zbierania rozlewów olejowych.
Wyposażone w napęd Diesel-Electric pozwalający na ekonomiczną eksploatację zmniejszającą zużycie paliwa oraz mniejszą emisję szkodliwych substancji do atmosfery.
Godnym zauważenia jest fakt, iż stocznia REMONTOWA SHIPBUILDING S.A. jest pionierem w budowie statków z napędem Diesel-Electric, „średnionapięciowych”. Jednostki posiadają 4 zespoły prądotwórcze o mocy 1700 kW każdy, wytwarzające prąd o napięciu 4160 V.
Statki wyposażone zostały w system pozycjonowania DP2 lub DP class 2.
Powyższe parametry pozwalają na eksploatację statku na wszystkich akwenach morskich.
Statki zbudowane są według projektu opracowanego przez biuro projektowe MMC Ship Design & Marine Consulting Sp. z o.o. z Gdyni

 

GŁÓWNE DANE SZCZEGÓŁOWE
Długość całkowita                              92,65 m
Szerokość konstrukcyjna                   18,80 m
Wysokość boczna do PG                    7,40 m
Zanurzenie Max.                                 6,05 m
Prędkość                                           14,3 węzła
Wyporność DWT;                           5270 t
Obciążenie pokładu                       2900 t
Załoga                                                52 osoby

Pliki do pobrania