Nowy produkt
Projekt MMC 887 L - Przed przebudową
Skala 1/100 i 1/75
Ten produkt nie występuje już w magazynie
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Statki, zbudowane według projektu MMC 887 L z zastosowaniem najnowszych ekonomicznych rozwiązań eksploatacyjnych, spełniają najwyższe wymagania i standardy światowe. Statki przeznaczone do obsługi przemysłu offshore, służą do transportu płuczki, ładunków sypkich oraz innych produktów, takich jak metanol a także ładunków na pokładzie roboczym o powierzchni 1050 m2.
Jednostki pełnią funkcje: zaopatrzeniowe, obsługi platform wiertniczych i kotwic, gaszenia pożarów i zbierania rozlewów olejowych.
Wyposażone w napęd Diesel-Electric pozwalający na ekonomiczną eksploatację zmniejszającą zużycie paliwa oraz mniejszą emisję szkodliwych substancji do atmosfery.
Godnym zauważenia jest fakt, iż stocznia REMONTOWA SHIPBUILDING S.A. jest pionierem w budowie statków z napędem Diesel-Electric, „średnionapięciowych”. Jednostki posiadają 4 zespoły prądotwórcze o mocy 1700 kW każdy, wytwarzające prąd o napięciu 4160 V.
Statki wyposażone zostały w system pozycjonowania DP2 lub DP class 2.
Powyższe parametry pozwalają na eksploatację statku na wszystkich akwenach morskich.
Statki zbudowane są według projektu opracowanego przez biuro projektowe MMC Ship Design & Marine Consulting Sp. z o.o. z Gdyni
GŁÓWNE DANE SZCZEGÓŁOWE
Długość całkowita 92,65 m
Szerokość konstrukcyjna 18,80 m
Wysokość boczna do PG 7,40 m
Zanurzenie Max. 6,05 m
Prędkość 14,3 węzła
Wyporność DWT; 5270 t
Obciążenie pokładu 2900 t
Załoga 52 osoby