modele ofertowe Jest 32 produktów.

na stronę
Pokazuje 1 - 12 z 32 elementów
  • El-Mellah jest największym żaglowcem, jaki kiedykolwiek zbudowany został w Polsce. Mierzy 110 metrów długości, 14,5 m szerokości. Posiada 3 tysiące metrów kwadratowych żagli. 

  • Statki, zbudowane według projektu MMC 887 L z zastosowaniem najnowszych ekonomicznych rozwiązań eksploatacyjnych, spełniają najwyższe wymagania i standardy światowe. Przeznaczone do obsługi przemysłu offshore, służą do transportu płuczki, ładunków sypkich oraz innych produktów, takich jak metanol a także ładunków na pokładzie roboczym o powierzchni 1050 m2.

  • Rodzaj statku; Statek jest promem pasażerskim, samochodowym i towarowym napędzanym konwencjonalnym silnikiem wysokoprężnym CP. Pokład jednostki może pomieścić 9 samochodów na trzech pasach, jedną 36 t ciężarówkę lub inne ładunki pokładowe. Ponadto, może pomieścić 30 pasażerów i 5 członków załogi. Salon dla pasażerów znajduje się na głównym pokładzie.

  • VEA to statek rybacki zbudowany w 2004 roku przez NORTHERN SHIPYARD - GDAŃSK, POLSKA. Obecnie pływa pod banderą Norwegii. Jego tonaż brutto wynosi 1475 ton.

  • Holowniki AHTS zaprojektowało biuro NED z Grupy Remontowa. Budowano je dla armatorów ze Stanów Zjednoczonych i Włoch - Tidewater Marine Inc. w Nowym Orleanie, Edison Chouest Offshore, Gulfmark Offshore i Marnavi Offshore. 

  • Statki zostały zbudowane zgodnie z projektem NED 8167L AHTS przygotowanym przez REMONTOWA Marine Design & Consulting Sp.o.o. (wcześniej Naval Engineering & Design NED Ltd.)

  • ANCHOR HANDLING/TOWING/SUPPLY WESSWL Statki zbudowane zostały według projektu NED 8167 L AHTS wykonanego przez biuro konstrukcyjne REMONTOWA Marine Design & Consulting Sp. z o.o. (dawniej Naval Engineering & Design NED Sp. z o.o.)

  • NED 8167L AHTS ANCHOR HANDLING/TOWING/SUPPLY WESSWLStatki zbudowane zostały według projektu NED 8167 L AHTS wykonanego przez biuro konstrukcyjne REMONTOWA Marine Design & Consulting Sp. z o.o. (dawniej Naval Engineering & Design NED Sp. z o.o.)

  • Okręt wybudowany w roku 2007 dla armatora z Wielkiej Brytanii. Jednostka typu SFPA przeznaczona jest do nadzoru łowisk w szkockiej, 200 - milowej strefie ekonomicznej. HIRTA odpowiada wymaganiom U.K. Maritime and Coastguard Agency (MCA), the Flag Authority, dla VII Klasy statku z możliwością rejestracji w Zjednoczonym Królestwie.

Pokazuje 1 - 12 z 32 elementów