Nowy produkt
Platform Supply Vessel - MMC 877L Projekt 111 Bongo po przebudowie
Skala 1/200 i 1/75
Ten produkt nie występuje już w magazynie
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Jest to największa na świecie jednostka tego typu w klasie statków o długości do 90 m, której nośność wynosi 5500 ton.
Powierzchnia pokładu 1050 m kw. przy obciążalności 10t/m kw. pozwala na przewożenie ładunków wielkogabarytowych, skonteneryzowanych, pakietów rur i innych ładunków niezbędnych przy prowadzeniu odwiertów czy też obsługi platform, ładowność pokładu wynosi prawie 3000 ton.
Jej możliwości przewozowe nie ograniczają się do ładunków płynnych, paliwa, wody czy ładunków sypkich, jest ona przystosowana do przewozu ładunków niebezpiecznych w zbiornikach pod pokładem. Statek wyposażony został również w systemy zwalczania rozlewów olejowych.
Przekazana jednostka nie jest standardowym statkiem tego typu z napędem "diesel-electric", jakich wiele buduje Remontowa Shipbuilding. Jest to statek wykorzystujący technologię średniego napięcia (4,16kV) i nowatorską technologię sterowania częstotliwością prądu elektrycznych silników napędowych - azymutalnych producenta VFD. Statek wyposażony został również w zintegrowany system sterowania urządzeń nawigacyjnych, sterowania systemami ogólnookrętowymi i ładunkowymi, DP w klasie 2 oraz pędnikami wysuwnymi dziobowymi i systemem gaszenia obiektów obcych wg FiFi-Remontowa Shipbuilding zrealizowała budowę statku według projektu opracowanego przez biuro projektowe MMC Ship Design & Marine Consulting Sp. z o.o. z Gdyni.
GŁÓWNE DANE SZCZEGÓŁOWE;
Długość całkowita 92,65 m
Szerokość konstrukcyjna 18,80 m
Wysokość boczna do PG 7,40 m
Zanurzenie Max. 6,05 m
Prędkość 14,3 węzła
Wyporność DWT; 5513 t
Obciążenie pokładu 2900 t
Załoga 52 osoby
Bandera Brazylia
Port macierzysty Rio De Janeiro
Typ jednostki Platform Supply Vessel